Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura i Społeczeństwo
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
losów absolwentów, różne uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju osobowości.
Takie systemowe ujęcie cechuje zarówno polski Raport o stanie oświaty w PRL (z 1973 r.), jak i raport UNESCO Apprendre a etre , oparty na materiałach z 23 krajów, umożliwiających charakterystykę edukacji na całym świecie, z uwzględnieniem trudności krajów rozwijających się.
Oba raporty są zbieżne w swoich głęboko humanistycznych założeniach w obronie idei jedności rodzaju ludzkiego, w obronie świata przed zagrożeniami, jakie niesie ze sobą współczesna cywilizacja, w walce o prawa każdego człowieka do pełnej realizacji własnych możliwości i do udziału w tworzeniu własnej przyszłości. Oba raporty podkreślają wzrastającą rolę wychowania we współczesnym
losów absolwentów, różne uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju osobowości.<br>Takie systemowe ujęcie cechuje zarówno polski Raport o stanie oświaty w PRL (z 1973 r.), jak i raport UNESCO Apprendre a etre , oparty na materiałach z 23 krajów, umożliwiających charakterystykę edukacji na całym świecie, z uwzględnieniem trudności krajów rozwijających się.<br>Oba raporty są zbieżne w swoich głęboko humanistycznych założeniach w obronie idei jedności rodzaju ludzkiego, w obronie świata przed zagrożeniami, jakie niesie ze sobą współczesna cywilizacja, w walce o prawa każdego człowieka do pełnej realizacji własnych możliwości i do udziału w tworzeniu własnej przyszłości. Oba raporty podkreślają wzrastającą rolę wychowania we współczesnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego