Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate & War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka "NME", Charlesa Shaara Murraya, który sugerował zespołowi pozostanie w garażu. Mimo tak wielu nagranych utworów całkowity czas ich trwania przekroczył zaledwie 29 minut. Wówczas muzycy postanowili zarejestrować standard muzyki reggae Police & Thieves Juniora Marvina - stały punkt ich koncertowego repertuaru. Nagranie jak na grupę punkową nie
był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate & War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka "NME", Charlesa Shaara Murraya, który sugerował zespołowi pozostanie w garażu. Mimo tak wielu nagranych utworów całkowity czas ich trwania przekroczył zaledwie 29 minut. Wówczas muzycy postanowili zarejestrować standard muzyki reggae Police & Thieves Juniora Marvina - stały punkt ich koncertowego repertuaru. Nagranie jak na grupę punkową nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego