Typ tekstu: Książka
Autor: Dymna Anna, Baniewicz Elżbieta
Tytuł: Ona to ja
Rok: 1997
co może służyć całości, i to najważniejsze miejsce trzyma nam potem cały obraz w jakimś porządku, w jakiejś konwencji. A te prawa obowiązują w każdej sztuce. Np. w pantomimie - jeśli chcesz pokazać, że zapalasz jakiegoś szczególnego, życiowego papierosa, a przy tym bardzo dużo precyzji używasz przy - chodzeniu, czesaniu włosów, nakładaniu rękawiczek - to w końcu zapalenie papierosa (tego nadzwyczajnego) tak utopi się w powodzi gestów, że stanie się to papieros jeden z wielu. W jakimś momencie brak już środków do spotęgowaniu wyrazu. Dlatego wszystko musimy dozować jak aptekarz, ażeby nie zniwelować działania cyjankali, czyli naszego arszeniku. Wydaje mi się, że to tak
co może służyć całości, i to najważniejsze miejsce trzyma nam potem cały obraz w jakimś porządku, w jakiejś konwencji. A te prawa obowiązują w każdej sztuce. Np. w pantomimie - jeśli chcesz pokazać, że zapalasz jakiegoś szczególnego, życiowego papierosa, a przy tym bardzo dużo precyzji używasz przy - chodzeniu, czesaniu włosów, nakładaniu rękawiczek - to w końcu zapalenie papierosa (tego nadzwyczajnego) tak utopi się w powodzi gestów, że stanie się to papieros jeden z wielu. W jakimś momencie brak już środków do spotęgowaniu wyrazu. Dlatego wszystko musimy dozować jak aptekarz, ażeby nie zniwelować działania cyjankali, czyli naszego arszeniku. Wydaje mi się, że to tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego