Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.
We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy
pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.<br>We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego