Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Warto także pamiętać, że komunikacja jest także procesem uczenia się. Powoduje to, że zbyt intensywnie stosowane środki perswazyjne przestają odnosić skutek. Perswazja wywołuje z reguły nadmierną motywację, a nierealne oczekiwania są niemożliwe do zaspokojenia. Realny kontakt z reklamowanym produktem może więc kończyć się zbyt silnym rozczarowaniem. W długofalowej perspektywie kampania reklamowa może więc osiągać skutek przeciwny do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy:

1. Techniki oparte na wykorzystaniu automatycznych mechanizmów percepcji, ściśle związane
z regułami formalnymi tworzenia komunikatów reklamowych.

2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do
Warto także pamiętać, że komunikacja jest także procesem uczenia się. Powoduje to, że zbyt intensywnie stosowane środki perswazyjne przestają odnosić skutek. Perswazja wywołuje z reguły nadmierną motywację, a nierealne oczekiwania są niemożliwe do zaspokojenia. Realny kontakt z reklamowanym produktem może więc kończyć się zbyt silnym rozczarowaniem. W długofalowej perspektywie kampania reklamowa może więc osiągać skutek przeciwny do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy: <br><br>1. Techniki oparte na wykorzystaniu automatycznych mechanizmów percepcji, ściśle związane <br>z regułami formalnymi tworzenia komunikatów reklamowych. <br><br>2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego