Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
tutaj często ludzie mają taką koncepcję, że dlatego, że coś się, że reklama podwyższa ceny produktów, to jest bardzo często powtarzane, jeżeli mogę być kontrowersyjna, to powiem, że jest wprost przeciwnie, w długim, w przeciągu długiego okresu, reklamy mogą obniżyć ceny produktów, ponieważ one pobudzają konkurencję, jeżeli jeden produkt jest reklamowany jako specjalna oferta, powiedzmy, i jest dobry, to ludzie będą jego# kupowali, a gorsze produkty, które są droższe, to ich nie będą kupowali, a więc te droższe produkty będą musiały się udoskonalić i być tańsze, żeby móc konkurować, no, i w ten sposób są spychane marże wszystkich producentów i naprawdę
tutaj często ludzie mają taką koncepcję, że dlatego, że coś się, że reklama podwyższa ceny produktów, to jest bardzo często powtarzane, jeżeli mogę być kontrowersyjna, to powiem, że jest wprost przeciwnie, w długim, w przeciągu długiego okresu, reklamy mogą obniżyć ceny produktów, ponieważ one pobudzają konkurencję, jeżeli jeden produkt jest reklamowany jako specjalna oferta, powiedzmy, i jest dobry, to ludzie będą jego# kupowali, a gorsze produkty, które są droższe, to ich nie będą kupowali, a więc te droższe produkty będą musiały się udoskonalić i być tańsze, żeby móc konkurować, no, i w ten sposób są spychane marże wszystkich producentów i naprawdę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego