Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mechanizmy pamięci. Psychologia nazywa fakt ten uwypuklaniem struktury.
Hierarchiczność tworzonej argumentacji - najważniejsze na początek. Umieszczanie kluczowych elementów w początkowej sekwencji tekstu, nawet w warunkach mimowolnego odbioru, powoduje ich dekodowanie, przy nawykowym czytaniu. W sytuacji gdy percepcja nie pogłębi się - argumenty te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza
mechanizmy pamięci. Psychologia nazywa fakt ten uwypuklaniem struktury. <br>Hierarchiczność tworzonej argumentacji - najważniejsze na początek. Umieszczanie kluczowych elementów w początkowej sekwencji tekstu, nawet w warunkach mimowolnego odbioru, powoduje ich dekodowanie, przy nawykowym czytaniu. W sytuacji gdy percepcja nie pogłębi się - argumenty te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego