Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście o produkty konsumpcyjne.
Skoro mowa o przedmiocie reklamy w czasie imprez sportowych, to trzeba podkreślić, że jest nim znacznie częściej (jeśli nie wyłącznie) marka. O skuteczności tego typu reklamy świadczy fakt, że 80%, badanej zbiorowości przypomina sobie przynajmniej jedną reklamowaną markę, 29% analizowanej zbiorowości potrafiło wymienić od czterech do dziesięciu marek, które widziało na stadionach. Tylko 15% respondentów w wieku od 14 do 29 lat nie było w stanie przypomnieć sobie żadnej marki, z którą zetknęło się podczas imprez
w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście o produkty konsumpcyjne. <br>Skoro mowa o przedmiocie reklamy w czasie imprez sportowych, to trzeba podkreślić, że jest nim znacznie częściej (jeśli nie wyłącznie) marka. O skuteczności tego typu reklamy świadczy fakt, że 80%, badanej zbiorowości przypomina sobie przynajmniej jedną reklamowaną markę, 29% analizowanej zbiorowości potrafiło wymienić od czterech do dziesięciu marek, które widziało na stadionach. Tylko 15% respondentów w wieku od 14 do 29 lat nie było w stanie przypomnieć sobie żadnej marki, z którą zetknęło się podczas imprez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego