Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest
do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego