Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jedynie decyzji automatycznych (np. produktów zakupu impulsywnego lub nawykowego) oraz strategii reklamujących produkty, związanych z zakupem opartym na decyzjach racjonalnych. Kampanie, realizujące powyższe strategie, różnią się zasadami konstrukcji przekazów. Inne są też wykorzystywane kanały medialne, częstotliwość dotarcia informacji oraz związki z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix.
Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest rozważenie dwóch kwestii. Pierwsza dotyczy tych cech reklamy, które są typowe dla każdego procesu komunikacji. Druga odnosi się do jakości i ilości cech, które tworzą z reklamy gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice.

Rozdział III
Komunikacja - formuła klasyczna
Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś
jedynie decyzji automatycznych (np. produktów zakupu impulsywnego lub nawykowego) oraz strategii reklamujących produkty, związanych z zakupem opartym na decyzjach racjonalnych. Kampanie, realizujące powyższe strategie, różnią się zasadami konstrukcji przekazów. Inne są też wykorzystywane kanały medialne, częstotliwość dotarcia informacji oraz związki z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix. <br>Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest rozważenie dwóch kwestii. Pierwsza dotyczy tych cech reklamy, które są typowe dla każdego procesu komunikacji. Druga odnosi się do jakości i ilości cech, które tworzą z reklamy gatunek komunikacji masowej o niezwykle silnej specyfice. <br>&lt;page nr=24&gt;<br>Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Komunikacja - formuła klasyczna&lt;/&gt;<br>Podczas pobytu na wakacjach, gdzieś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego