Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sceptycyzm. Są pojemne. Mogą więc wiązać ze sobą znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś więcej niż zrozumienia relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych.
Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem
sceptycyzm. Są pojemne. Mogą więc wiązać ze sobą znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś więcej niż zrozumienia relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych. <br>Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego