Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.
Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii ogólnych, dotyczących całości działań rynkowych, można też mówić o strategiach szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.
Przeniesieniem decyzji strategicznych na
Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.<br>Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii ogólnych, dotyczących całości działań rynkowych, można też mówić o strategiach szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.<br>Przeniesieniem decyzji strategicznych na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego