Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.05 (5)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
współczesną. Zwykle ktoś, kto rozpoczyna naukę śpiewu, dopiero z czasem decyduje, jaki repertuar mu odpowiada. Ze mną było odwrotnie. Otrzymałam warsztat, który mogę modyfikować według swojej wyobraźni, i to jest wspaniałe.

Pewnie czasem ktoś, kto słyszy pani śpiew, zastanawia się: a czy ona umiałaby zaśpiewać operową arię?

Dziś mam szeroki repertuar - to normalne, na studiach muszę się uczyć dzieł z różnych epok. Nawet to polubiłam. Ale wciąż najlepiej do mnie przemawia muzyka ostatniego stulecia, na przykład utwory Oliviera Messiaena, ale i nawet lżejsze, jak Aarona Coplanda czy Charlesa Ivesa.

Czy pisząc utwory wokalne inspiruje się pani tekstami?

Różnie to bywa. Przykładem
współczesną. Zwykle ktoś, kto rozpoczyna naukę śpiewu, dopiero z czasem decyduje, jaki repertuar mu odpowiada. Ze mną było odwrotnie. Otrzymałam warsztat, który mogę modyfikować według swojej wyobraźni, i to jest wspaniałe.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;Pewnie czasem ktoś, kto słyszy pani śpiew, zastanawia się: a czy ona umiałaby zaśpiewać operową arię?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;Dziś mam szeroki repertuar - to normalne, na studiach muszę się uczyć dzieł z różnych epok. Nawet to polubiłam. Ale wciąż najlepiej do mnie przemawia muzyka ostatniego stulecia, na przykład utwory Oliviera Messiaena, ale i nawet lżejsze, jak Aarona Coplanda czy Charlesa Ivesa.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;Czy pisząc utwory wokalne inspiruje się pani tekstami?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;Różnie to bywa. Przykładem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego