Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
się stan malej odporności psychicznej człowieka chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.
Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.
Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest to właściwość, która przysługuje każdemu człowiekowi z racji należenia do rodu ludzkiego. Jednakże firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.
Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem
się stan malej odporności psychicznej człowieka chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.<br>Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.<br>Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest to właściwość, która przysługuje każdemu człowiekowi z racji należenia do rodu ludzkiego. Jednakże firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.<br>Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego