Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Co tydzień z Decathlona wyjeżdża ich ponad 200. Wybieramy głównie rowery górskie, ale zaczęliśmy sięgać także po trekkingowe do jazdy rekreacyjnej. - Minie jeszcze parę lat, zanim Polacy przesiądą się na wygodniejsze rowery turystyczne - ocenia Ryszard Kondracki, wicedyrektor fabryki niemieckiego Spricka w Świebodzinie. Rocznie z jego taśm produkcyjnych zjeżdża 400 tys. rowerów trekkingowych, ale tylko 10 proc. trafia na polski rynek. - Większość jedzie do Niemiec, Anglii i Skandynawii - wylicza Kondracki. Tam są najlepsze sieci ścieżek, więc rower służy za zwykły środek lokomocji.
- U nas wciąż jeszcze modny jest "góral", który nadaje się wyłącznie do uprawiania sportów przełajowych i turystyki terenowej - przyznaje Mirosław
Co tydzień z Decathlona wyjeżdża ich ponad 200. Wybieramy głównie rowery górskie, ale zaczęliśmy sięgać także po trekkingowe do jazdy rekreacyjnej. - Minie jeszcze parę lat, zanim Polacy przesiądą się na wygodniejsze rowery turystyczne - ocenia Ryszard Kondracki, wicedyrektor fabryki niemieckiego Spricka w Świebodzinie. Rocznie z jego taśm produkcyjnych zjeżdża 400 tys. rowerów trekkingowych, ale tylko 10 proc. trafia na polski rynek. - Większość jedzie do Niemiec, Anglii i Skandynawii - wylicza Kondracki. Tam są najlepsze sieci ścieżek, więc rower służy za zwykły środek lokomocji.<br>- U nas wciąż jeszcze modny jest "góral", który nadaje się wyłącznie do uprawiania sportów przełajowych i turystyki terenowej - przyznaje Mirosław
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego