Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
zaczyna po pewnym czasie przeradzać się w inny, lepszy sposób na spędzanie życia. Wielu z graczy bardzo często zauważa, że rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów w wyimaginowanym świecie to pestka w porównaniu ze zwykłymi sprawami dnia codziennego.
Dlatego wolą żyć we własnych fantazjach. Alternatywny świat staje się dla nich sposobem na rozładowanie stresów, wykazanie się i dowartościowanie. Jest dla nich drugim, lepszym życiem. Właśnie tam mogą realizować swe największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.
Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.
Głównym założeniem gry fabularnej jest fakt, że toczy się ona
zaczyna po pewnym czasie przeradzać się w inny, lepszy sposób na spędzanie życia. Wielu z graczy bardzo często zauważa, że rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów w wyimaginowanym świecie to pestka w porównaniu ze zwykłymi sprawami dnia codziennego.<br>Dlatego wolą żyć we własnych fantazjach. Alternatywny świat staje się dla nich sposobem na rozładowanie stresów, wykazanie się i dowartościowanie. Jest dla nich drugim, lepszym życiem. Właśnie tam mogą realizować swe największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.<br>Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.<br>Głównym założeniem gry fabularnej jest fakt, że toczy się ona
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego