Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
polska MTV, ale na efekty tych przedsięwzięć dla fonografii przyjdzie jeszcze poczekać. Na razie naturalnym kanałem promocji muzyki pozostają rozgłośnie radiowe, ale, jak się okazuje, radio wcale nie musi kierować się interesem wytwórni płytowej. Wytwórnie wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna play-lista - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na play-liście piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.

Podział rynku
polska MTV, ale na efekty tych przedsięwzięć dla fonografii przyjdzie jeszcze poczekać. Na razie naturalnym kanałem promocji muzyki pozostają rozgłośnie radiowe, ale, jak się okazuje, radio wcale nie musi kierować się interesem wytwórni płytowej. Wytwórnie wielkie nadzieje wiązały z ekspansją radiofonii komercyjnej. Muzyczna &lt;orig&gt;play-lista&lt;/&gt; - zestaw nadawanych utworów - jest dla rozgłośni prywatnej równie ważna jak szybki serwis informacyjny. Oto dlaczego firmy płytowe usilnie zabiegają, by na przykład Zetka czy RMF umieszczały na &lt;orig&gt;play-liście&lt;/&gt; piosenki z ich najnowszych płyt. Zabiegi Sony, by RMF wspomógł promocję debiutanckiego albumu zespołu Brathanki, spełzły na niczym. Szef muzyczny rozgłośni Piotr Metz stanowczo odmówił.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego