Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
dla mnie możliwość przekroczenia słowa, a więc wykreowania sytuacji przedsłownej, która jest w nas" - tak o istocie teatru Scena Plastyczna KUL mówi jego twórca, reżyser, scenograf i malarz w jednej osobie - Leszek Mądzik. I taki jest jego teatr - plastyczny, wizyjny, pozawerbalny i szalenie emocjonalny. Włącznie z najnowszym spektaklem "Kir", który rozgrywa się w niemal zupełnej ciemności, stanowiącej tło dla obrazów budowanych światłem (dla artysty to bohater dramatu), muzyką (Jan A. P. Kaczmarek) i ruchem (aktorzy).
W teatrze Leszka Mądzika wciąż fascynuje to, że nie ma tradycyjnego podziału na scenę i widownię (rolę rampy pełni ciemność), że we wspólnej przestrzeni pojawiają się obrazy
dla mnie możliwość przekroczenia słowa, a więc wykreowania sytuacji przedsłownej, która jest w nas" - tak o istocie teatru Scena Plastyczna KUL mówi jego twórca, reżyser, scenograf i malarz w jednej osobie - Leszek Mądzik. I taki jest jego teatr - plastyczny, wizyjny, pozawerbalny i szalenie emocjonalny. Włącznie z najnowszym spektaklem "Kir", który rozgrywa się w niemal zupełnej ciemności, stanowiącej tło dla obrazów budowanych światłem (dla artysty to bohater dramatu), muzyką (Jan A. P. Kaczmarek) i ruchem (aktorzy). <br>W teatrze Leszka Mądzika wciąż fascynuje to, że nie ma tradycyjnego podziału na scenę i widownię (rolę rampy pełni ciemność), że we wspólnej przestrzeni pojawiają się obrazy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego