Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
zaczęło się naprawdę, kiedy w wieku 11 lat usłyszał The Message Grandmaster Flash & The Furious Five. "Zostałem porażony bezpośredniością tekstu i surowością muzyki". Kolejny usłyszany przez niego rapowy przebój, Planet Rock Afrika Bambaataa, sprawił, że stał się oddanym fanem hip hopu.
Było coś nienaturalnego w tym, że biały nastolatek, mimo rozkwitu w pobliskim San Francisco sceny metalowej, wolał uprawiać hreakdance i malować graffiti. Zamiast rozkładać na czynniki pierwsze solówki Eddiego Van Halena, Davis zaczął zgłębiać tajniki scratchingu i rozpracowywać rytmiczne przejścia na rapowych płytach. Kolejnym etapem jego muzycznej edukacji było rozszyfrowywanie utworów, których fragmenty wykorzystywali w nagraniach jego idole. Do dziś
zaczęło się naprawdę, kiedy w wieku 11 lat usłyszał The Message Grandmaster Flash &amp; The Furious Five. "Zostałem porażony bezpośredniością tekstu i surowością muzyki". Kolejny usłyszany przez niego rapowy przebój, Planet Rock Afrika Bambaataa, sprawił, że stał się oddanym fanem hip hopu.<br>Było coś nienaturalnego w tym, że biały nastolatek, mimo rozkwitu w pobliskim San Francisco sceny metalowej, wolał uprawiać hreakdance i malować graffiti. Zamiast rozkładać na czynniki pierwsze solówki Eddiego Van Halena, Davis zaczął zgłębiać tajniki scratchingu i rozpracowywać rytmiczne przejścia na rapowych płytach. Kolejnym etapem jego muzycznej edukacji było rozszyfrowywanie utworów, których fragmenty wykorzystywali w nagraniach jego idole. Do dziś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego