Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wcale nie przewyższały wyrobów konkurencji. Jednak sprzedawały się świetnie dzięki ogromnym wydatkom na promocję i reklamę. Za spra-wą mariażu techniki i marketingu wydaje się, że kalifornijska firma do dziś ma patent na zmienianie świata według własnego widzimisię.
Takim spektakularnym atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać.
W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego nowego komputera - procesor Intela, Motoroli czy Ziloga. Opinie ówczesnych specjalistów co do jakości i wydajności układów były wówczas zgodne
wcale nie przewyższały wyrobów konkurencji. Jednak sprzedawały się świetnie dzięki ogromnym wydatkom na promocję i reklamę. Za spra-wą mariażu techniki i marketingu wydaje się, że kalifornijska firma do dziś ma patent na zmienianie świata według własnego widzimisię. <br>Takim spektakularnym atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać. <br>W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego nowego komputera - procesor Intela, Motoroli czy Ziloga. Opinie ówczesnych specjalistów co do jakości i wydajności układów były wówczas zgodne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego