Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
konkurenci.

Kroku w reklamie Unileverowi próbuje dotrzymać tylko Brzeg, z rozmachem zachwalając "Kamę". Może to robić, bo większość udziałów wykupił amerykański fundusz inwestycyjny Schooner Capital Corporation. Pozostali z wielkiej czwórki - państwowe jeszcze zakłady w Kruszwicy i Warszawie - muszą się tak rządzić, aby starczyło nie tylko na reklamę, ale i na rozwój.

- Na rynku nie ma miejsca dla wszystkich - uważa Wiesław Bukowiecki, prezes zarządu zakładów produkcji tłuszczów roślinnych w Brzegu. I Unilever, i Schooner sporo inwestują. Walka o klienta będzie brutalna. Reklama staje się życiową koniecznością. To jednak nie wystarczy. W promocji potrzebny jest jeszcze spryt. Nad tym głowią się coraz większe
konkurenci.<br><br>Kroku w reklamie Unileverowi próbuje dotrzymać tylko Brzeg, z rozmachem zachwalając "Kamę". Może to robić, bo większość udziałów wykupił amerykański fundusz inwestycyjny Schooner Capital Corporation. Pozostali z wielkiej czwórki - państwowe jeszcze zakłady w Kruszwicy i Warszawie - muszą się tak rządzić, aby starczyło nie tylko na reklamę, ale i na rozwój.<br><br>- Na rynku nie ma miejsca dla wszystkich - uważa Wiesław Bukowiecki, prezes zarządu zakładów produkcji tłuszczów roślinnych w Brzegu. I Unilever, i Schooner sporo inwestują. Walka o klienta będzie brutalna. Reklama staje się życiową koniecznością. To jednak nie wystarczy. W promocji potrzebny jest jeszcze spryt. Nad tym głowią się coraz większe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego