Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Czas próby ubezpieczycieli
Po latach dynamicznego rozwoju na rynku ubezpieczeniowym zapanował zastój. Liczba działających firm zmniejsza się w wyniku fuzji czy rezygnacji z prowadzenia działalności. Ni wszystkim zarządom udaje się przekonać akcjonariuszy, że mają oni szanse na uzyskanie założonego zwrotu z kapitału w najbliższych latach.
MARCIN JAWORSKI
W poprzednich latach rynek ubezpieczeń właściwie rozwijał się sam, bez szczególnego wysiłku ze strony pracowników towarzystw. Teraz jest dużo trudniej i nie wszyscy sobie radzą w nowej rzeczywistości - uważa Andreas Brandstetter, wiceprzewodniczący rady nadzorczej spółek Uniqa w Polsce.
Ta opinia jest prawdziwa, odnosi się nie tylko do Polski, ale całego rynku ubezpieczeniowego. Spadek zysków
Czas próby ubezpieczycieli<br>Po latach dynamicznego rozwoju na rynku ubezpieczeniowym zapanował zastój. Liczba działających firm zmniejsza się w wyniku fuzji czy rezygnacji z prowadzenia działalności. Ni wszystkim zarządom udaje się przekonać akcjonariuszy, że mają oni szanse na uzyskanie założonego zwrotu z kapitału w najbliższych latach.<br>MARCIN JAWORSKI<br>W poprzednich latach rynek ubezpieczeń właściwie rozwijał się sam, bez szczególnego wysiłku ze strony pracowników towarzystw. Teraz jest dużo trudniej i nie wszyscy sobie radzą w nowej rzeczywistości - uważa Andreas Brandstetter, wiceprzewodniczący rady nadzorczej spółek Uniqa w Polsce.<br>Ta opinia jest prawdziwa, odnosi się nie tylko do Polski, ale całego rynku ubezpieczeniowego. Spadek zysków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego