Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w stosunku do danego rynku, konkurencja na rynku, charakter rynku, rodzaj i jakość sprzedawanych produktów, stopień wprowadzenia produktu na rynek, stosunek nabywców do towarów danego przedsiębiorstwa.
Jak widać, niektóre z tych czynników wynikają z celów przedsiębiorstwa i cech jego produktów, inne są związane z rynkiem działania firmy.
Jeśli chodzi o rynek Unii Europejskiej, to jak to wynika z wcześniejszych stwierdzeń, konkurencja na nim jest duża, a w dodatku nasila się wraz z wprowadzaniem zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego.
Konkurenci stosują zróżnicowane formy promocji i wydają na ten cel duże sumy. Rynek ten ma charakter rynku nabywcy.
Wymienione czynniki sprawiają, że rola działań
w stosunku do danego rynku, konkurencja na rynku, charakter rynku, rodzaj i jakość sprzedawanych produktów, stopień wprowadzenia produktu na rynek, stosunek nabywców do towarów danego przedsiębiorstwa.<br>Jak widać, niektóre z tych czynników wynikają z celów przedsiębiorstwa i cech jego produktów, inne są związane z rynkiem działania firmy.<br>Jeśli chodzi o rynek Unii Europejskiej, to jak to wynika z wcześniejszych stwierdzeń, konkurencja na nim jest duża, a w dodatku nasila się wraz z wprowadzaniem zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego.<br>Konkurenci stosują zróżnicowane formy promocji i wydają na ten cel duże sumy. Rynek ten ma charakter rynku nabywcy.<br>Wymienione czynniki sprawiają, że rola działań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego