Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.
Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem popsuć zarówno nadmiernym ascetyzmem jak i rozmachem. Wręczenie plastikowego długopisu może wzbudzić podejrzenia o kondycję firmy. Ale przegięcie w drugą stronę też jest ryzykowne. Swego czasu pewna firma komputerowa wręczała wszystkim uczestnikom konferencji prasowej kosztowne laptopy. Zamiast zyskać przychylność, doczekała się zarzutów o chęć przekupstwa.

Rynek gadżetów przeżywał różne mody. W pierwszych latach polskiego kapitalizmu bezkonkurencyjnie królowały T-shirty oraz czapeczki. Około 1994 r. pojawiły się pierwsze koszulki polo, a mniej więcej cztery lata
szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.<br>Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem popsuć zarówno nadmiernym ascetyzmem jak i rozmachem. Wręczenie plastikowego długopisu może wzbudzić podejrzenia o kondycję firmy. Ale przegięcie w drugą stronę też jest ryzykowne. Swego czasu pewna firma komputerowa wręczała wszystkim uczestnikom konferencji prasowej kosztowne laptopy. Zamiast zyskać przychylność, doczekała się zarzutów o chęć przekupstwa.<br><br>Rynek gadżetów przeżywał różne mody. W pierwszych latach polskiego kapitalizmu bezkonkurencyjnie królowały T-shirty oraz czapeczki. Około 1994 r. pojawiły się pierwsze koszulki polo, a mniej więcej cztery lata
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego