Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Jagielski - nie ma człowieka, który jest w stanie przewidzieć gust większości i każde profesjonalne radio opiera się na badaniach tzw. słuchalności.

Nieco inny pogląd ma Adam Czerwiński z RMF FM. Jego zdaniem należy polegać na badaniach tylko w przypadku utworów starszych, potencjalnie znanych, natomiast nowości otwierają pewien margines swobody. - Czasem ryzykujemy - powiada - i poszerzamy ofertę o coś mniej standardowego, co w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować
Jagielski - nie ma człowieka, który jest w stanie przewidzieć gust większości i każde profesjonalne radio opiera się na badaniach tzw. &lt;orig&gt;słuchalności&lt;/&gt;.<br><br>Nieco inny pogląd ma Adam Czerwiński z RMF FM. Jego zdaniem należy polegać na badaniach tylko w przypadku utworów starszych, potencjalnie znanych, natomiast nowości otwierają pewien margines swobody. - Czasem ryzykujemy - powiada - i poszerzamy ofertę o coś mniej standardowego, co w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego