Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podstawie zbliżonych kryteriów. Silna rozbieżność kryteriów oceny w tej samej grupie docelowej (a więc w sytuacji najczęstszego natężenia działań konkurencyjnych, przy realizacji kampanii reklamowej) występuje w okolicznościach wprowadzania produktu innowacyjnego lub unikatowego o istotnych cechach podstawowych, jakich do tej pory nie posiadały produkty konkurencji. Takich sytuacji jest jednak niewiele, ponieważ rzadko zdarza się zaprojektować taki produkt, który jest autentyczną nowością. Dla reklamy typowa jest zatem sytuacja, w której reklama konkurencji odwołuje się do tych samych lub zbliżonych motywów, istotnych dla oceny produktu i postawy wobec niego.
W dążeniu do wykorzystania w tworzonych komunikatach argumentów odnoszących się do preferowanych motywów, przy równoczesnym
podstawie zbliżonych kryteriów. Silna rozbieżność kryteriów oceny w tej samej grupie docelowej (a więc w sytuacji najczęstszego natężenia działań konkurencyjnych, przy realizacji kampanii reklamowej) występuje w okolicznościach wprowadzania produktu innowacyjnego lub unikatowego o istotnych cechach podstawowych, jakich do tej pory nie posiadały produkty konkurencji. Takich sytuacji jest jednak niewiele, ponieważ rzadko zdarza się zaprojektować taki produkt, który jest autentyczną nowością. Dla reklamy typowa jest zatem sytuacja, w której reklama konkurencji odwołuje się do tych samych lub zbliżonych motywów, istotnych dla oceny produktu i postawy wobec niego. <br>W dążeniu do wykorzystania w tworzonych komunikatach argumentów odnoszących się do preferowanych motywów, przy równoczesnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego