Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konsultingowej Arthur D. Little International. Wynikają z niej rekomendacje dla europejskich producentów samochodów, chcących konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi. Powinny one podjąć następujące działania: obniżyć koszty poprzez pozyskanie standaryzowanych części od kooperantów, rozwijać ścisłą współpracę z zagranicznymi poddostawcami oraz powiązania kooperacyjne z innymi producentami.
Przedstawiona metoda analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa może służyć do oceny konkurencyjności firmy na różnych rynkach jej działania lub też można ją wykorzystywać do analizowania zmian stopnia konkurencyjności na jednym rynku.
Omawiana metoda może być tak zmodyfikowana, aby można było precyzyjnie określić atrakcyjność rynku, na którym działa dane przedsiębiorstwo. W tym celu dokonuje się określenia czynników stanowiących o atrakcyjności
konsultingowej Arthur D. Little International. Wynikają z niej rekomendacje dla europejskich producentów samochodów, chcących konkurować z przedsiębiorstwami japońskimi. Powinny one podjąć następujące działania: obniżyć koszty poprzez pozyskanie standaryzowanych części od kooperantów, rozwijać ścisłą współpracę z zagranicznymi poddostawcami oraz powiązania kooperacyjne z innymi producentami.<br>Przedstawiona metoda analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa może służyć do oceny konkurencyjności firmy na różnych rynkach jej działania lub też można ją wykorzystywać do analizowania zmian stopnia konkurencyjności na jednym rynku.<br>Omawiana metoda może być tak zmodyfikowana, aby można było precyzyjnie określić atrakcyjność rynku, na którym działa dane przedsiębiorstwo. W tym celu dokonuje się określenia czynników stanowiących o atrakcyjności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego