Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
szybkich decyzji. Warunki te mogą być spełnione głównie w centralach banków albo bardzo dużych oddziałach. W pozostałych oddziałach odbywa się przede wszystkim sprzedaż produktów standardowych. Klienci (osoby fizyczne i prawne), którzy pragną złożyć wkłady lub otrzymać kredyty na innych warunkach niż standardowe albo też skorzystać ze specjalistycznych usług bankowych, umawiani są w oddziałach na spotkania w centrali banku.
Cechą charakterystyczną banków zachodnich jest istnienie instytucji tzw. doradców klientów (w bankach niemieckich w odniesieniu do klientów-osób fizycznych są to tzw. Kundenberater). Ich zadaniem jest oferowanie klientom banku produktów, doradzanie w wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub
szybkich decyzji. Warunki te mogą być spełnione głównie w centralach banków albo bardzo dużych oddziałach. W pozostałych oddziałach odbywa się przede wszystkim sprzedaż produktów standardowych. Klienci (osoby fizyczne i prawne), którzy pragną złożyć wkłady lub otrzymać kredyty na innych warunkach niż standardowe albo też skorzystać ze specjalistycznych usług bankowych, umawiani są w oddziałach na spotkania w centrali banku.<br>Cechą charakterystyczną banków zachodnich jest istnienie instytucji tzw. doradców klientów (w bankach niemieckich w odniesieniu do klientów-osób fizycznych są to tzw. &lt;foreign lang="ger"&gt;Kundenberater&lt;/&gt;). Ich zadaniem jest oferowanie klientom banku produktów, doradzanie w wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego