Typ tekstu: Książka
Autor: Dawid Bieńkowski
Tytuł: Nic
Rok: 2005
wykazuje zysku. To oczywiście zrozumiałe w okresie zdobywania rynku, ale wobec tak rekordowej liczby klientów należy uważnie się przyjrzeć, jak zarządzają restauracjami partnerzy. Fantastyczny obrót, a zyski minimalne. Co to może znaczyć? Nasi partnerzy szybko poczuli się nadzwyczaj pewnie w restauracjach, stracili poczucie rzeczywistości i są przekonani, że to oni są właścicielami Positive'a. Wszystko to znamy. Wszędzie gdzie opanowywaliśmy rynek przez partnerów... Turcja, Grecja, Kenia, cała Ameryka Południowa. Nic nowego... Zaniżają zyski, obciążają nas fikcyjnymi kosztami i generalnie nic nie robią, bo uważają, że sprzedaż będzie rosła sama z siebie. Marka Positive'a będzie ciągle nakręcać sprzedaż. A oni będą sobie tylko naliczać
wykazuje zysku. To oczywiście zrozumiałe w okresie zdobywania rynku, ale wobec tak rekordowej liczby klientów należy uważnie się przyjrzeć, jak zarządzają restauracjami partnerzy. Fantastyczny obrót, a zyski minimalne. Co to może znaczyć? Nasi partnerzy szybko poczuli się nadzwyczaj pewnie w restauracjach, stracili poczucie rzeczywistości i są przekonani, że to oni są właścicielami Positive'a. Wszystko to znamy. Wszędzie gdzie opanowywaliśmy rynek przez partnerów... Turcja, Grecja, Kenia, cała Ameryka Południowa. Nic nowego... Zaniżają zyski, obciążają nas fikcyjnymi kosztami i generalnie nic nie robią, bo uważają, że sprzedaż będzie rosła sama z siebie. Marka Positive'a będzie ciągle nakręcać sprzedaż. A oni będą sobie tylko naliczać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego