Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Lee przy współpracy Międzynarodowej Fundacji Public Relations. Celem badań było określenie znaczenia Internetu na tle innych form komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.
Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w
Lee przy współpracy Międzynarodowej Fundacji Public Relations. Celem badań było określenie znaczenia Internetu na tle innych form komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.<br>Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego