Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
kolorowe. - Takie ulubione trunki, jaka zasobność kieszeni, styl życia i aspiracje - mówi Agnieszka Gierejko z SMG/KRC. Mieszkańcy miast chętniej próbują nowości. Dwa razy częściej kupowany jest koniak, likiery i wermut. Ginu i whisky na wsi praktycznie się nie pija. Im wyższe wykształcenie, tym bardziej wyrafinowane alkohole w barku. Whisky sączy zaledwie 2 proc. ludzi z wykształceniem podstawowym i 14 proc. z wykształceniem wyższym. Podobnie jest z ginem, rumem, likierami. Zaledwie co dziesiąty Polak wychodzi poza żelazny zestaw "piwo, wódka, zakąska".

Dlatego prezesi wódczanych koncernów nie boją się rewolucji ani nagłego odwrotu klientów. - Gust zmienia się przez pokolenia i nowym trunkom
kolorowe. - Takie ulubione trunki, jaka zasobność kieszeni, styl życia i aspiracje - mówi Agnieszka Gierejko z SMG/KRC. Mieszkańcy miast chętniej próbują nowości. Dwa razy częściej kupowany jest koniak, likiery i wermut. Ginu i whisky na wsi praktycznie się nie pija. Im wyższe wykształcenie, tym bardziej wyrafinowane alkohole w barku. Whisky sączy zaledwie 2 proc. ludzi z wykształceniem podstawowym i 14 proc. z wykształceniem wyższym. Podobnie jest z ginem, rumem, likierami. Zaledwie co dziesiąty Polak wychodzi poza żelazny zestaw "piwo, wódka, zakąska".<br><br>Dlatego prezesi wódczanych koncernów nie boją się rewolucji ani nagłego odwrotu klientów. - Gust zmienia się przez pokolenia i nowym trunkom
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego