Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
człowieka w określonej regularności, zmienności oraz częstotliwości. Powoduje u niego pozytywny lub negatywny stosunek do docierających informacji.



W wypadku reklamy sam sposób kontaktu z wiadomością stanowi jedno z kryteriów uznania jej za sensowną lub bezsensowną. Z logicznych, emocjonalnych, formalnych lub będących wynikiem sposobu ekspozycji powodów, przekaz powinien wywoływać uczucie określonej satysfakcji w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często granice zdrowego rozsądku, z punktu widzenia świadomego odbiorcy, okazuje się głęboko uzasadnionym zabiegiem strategicznym w stosunku do odbiorcy o rozproszonej uwadze.
Analizując strukturę komunikatów reklamowych
człowieka w określonej regularności, zmienności oraz częstotliwości. Powoduje u niego pozytywny lub negatywny stosunek do docierających informacji. <br>&lt;page nr=49&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=52&gt;<br>W wypadku reklamy sam sposób kontaktu z wiadomością stanowi jedno z kryteriów uznania jej za sensowną lub bezsensowną. Z logicznych, emocjonalnych, formalnych lub będących wynikiem sposobu ekspozycji powodów, przekaz powinien wywoływać uczucie określonej satysfakcji w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często granice zdrowego rozsądku, z punktu widzenia świadomego odbiorcy, okazuje się głęboko uzasadnionym zabiegiem strategicznym w stosunku do odbiorcy o rozproszonej uwadze. <br>Analizując strukturę komunikatów reklamowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego