Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha C. Huston, także z Uniwersytetu w Teksasie, potakuje: "Dzieci, które dwa razy w tygodniu oglądają programy edukacyjne, mają wyższe wyniki w testach szkolnych niż ich ťnietelewizyjniŤ rówieśnicy!". No dobrze, ale co zrobić, jeśli zamiast programów edukacyjnych dziecko natknie się w
i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha C. Huston, także z Uniwersytetu w Teksasie, potakuje: "Dzieci, które dwa razy w tygodniu oglądają programy edukacyjne, mają wyższe wyniki w testach szkolnych niż ich ťnietelewizyjniŤ rówieśnicy!". No dobrze, ale co zrobić, jeśli zamiast programów edukacyjnych dziecko natknie się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego