Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
kolorze pomarańczy, bliżej jadłodajni niż restauracji". Są "duże stoliki, można przyjść większą grupą". I zmówić u "miłej pani za barem" jeden z "14 rodzajów naleśników, na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".
KARCZMA BAJKA
"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo".
META
"Restauracja pod wyciągiem", "na obiad na nartach albo na grzańca", bo można zjechać na nartach prawie pod same drzwi. "Świetnie
kolorze pomarańczy, bliżej jadłodajni niż restauracji". Są "duże stoliki, można przyjść większą grupą". I zmówić u "miłej pani za barem" jeden z "14 rodzajów naleśników, na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".<br>KARCZMA BAJKA &lt;gap&gt;<br>"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo".<br>META &lt;gap&gt;<br>"Restauracja pod wyciągiem", "na obiad na nartach albo na grzańca", bo można zjechać na nartach prawie pod same drzwi. "Świetnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego