Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:
segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,
produkt, jego funkcje oraz cena,
system dystrybucji firm konkurencyjnych,
zasoby finansowe i kadrowe banku.
Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na wynikach analizy wymienionych czynników. Należy więc określić i scharakteryzować segment klientów, którym mają być oferowane konkretne produkty. Polega to m. in. na ustaleniu liczebności segmentu, a następnie na bliższym jego opisie według rożnych cech demograficznych, ekonomicznych i społecznych (np. częstotliwość dokonywanych przez nich zakupów, sposób podejmowania decyzji zakupu, dochody, miejsce pracy, strukturę wykształcenia i zawód itp. ). Zebrane i opracowane informacje
wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:<br>segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,<br>produkt, jego funkcje oraz cena,<br>system dystrybucji firm konkurencyjnych,<br>zasoby finansowe i kadrowe banku.<br>Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na wynikach analizy wymienionych czynników. Należy więc określić i scharakteryzować segment klientów, którym mają być oferowane konkretne produkty. Polega to m. in. na ustaleniu liczebności segmentu, a następnie na bliższym jego opisie według rożnych cech demograficznych, ekonomicznych i społecznych (np. częstotliwość dokonywanych przez nich zakupów, sposób podejmowania decyzji zakupu, dochody, miejsce pracy, strukturę wykształcenia i zawód itp. ). Zebrane i opracowane informacje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego