Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
Wymaga to uwzględnienia znacznej dezagregacji asortymentowej. Wielość zmiennych, zachodząca między nimi korelacja, trudność uzyskania o nich informacji w pożądanych układach klasyfikacyjnych, przeszkody w kwantyfikacji wpływu niektórych z tych zmiennych uniemożliwiają przeprowadzenie typologii obszarów wiejskich użytecznej dla strategii zaopatrzenia rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Konieczne się jednak działanie zwane segmentacją rynku. Polega ono na podziale rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych
Wymaga to uwzględnienia znacznej dezagregacji asortymentowej. Wielość zmiennych, zachodząca między nimi korelacja, trudność uzyskania o nich informacji w pożądanych układach klasyfikacyjnych, przeszkody w kwantyfikacji wpływu niektórych z tych zmiennych uniemożliwiają przeprowadzenie typologii obszarów wiejskich użytecznej dla strategii zaopatrzenia rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Konieczne się jednak działanie zwane segmentacją rynku. Polega ono na podziale rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego