Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
przewidywanych nakładach inwestycyjnych, skłonności do oszczędzania, elastyczności dochodowej i cenowej popytu, sprzedaży konkurencyjnych produktów i ich cen itp. Zmiany cen produktów powinny następować w zależności od zmian popytu. Mogą one dotyczyć produktu oferowanego już na rynku, ale mogą także być dokonywane poprzez zróżnicowanie produktu, jego ulepszanie, wprowadzanie nowych odmian albo segmentację klientów.
Ustalanie cen wyłącznie na podstawie kosztów ich zaoferowania przez bank oznacza, że ceny zależą przede wszystkim od czynników wewnętrznych banku. Istnieje więc niebezpieczeństwo, że nie będą one odpowiadać popytowi. Jeśli nie można ustalić cen produktów opierając się na popycie lub kosztach wytworzenia, można wtedy ustalać je opierając się na
przewidywanych nakładach inwestycyjnych, skłonności do oszczędzania, elastyczności dochodowej i cenowej popytu, sprzedaży konkurencyjnych produktów i ich cen itp. Zmiany cen produktów powinny następować w zależności od zmian popytu. Mogą one dotyczyć produktu oferowanego już na rynku, ale mogą także być dokonywane poprzez zróżnicowanie produktu, jego ulepszanie, wprowadzanie nowych odmian albo segmentację klientów.<br>Ustalanie cen wyłącznie na podstawie kosztów ich zaoferowania przez bank oznacza, że ceny zależą przede wszystkim od czynników wewnętrznych banku. Istnieje więc niebezpieczeństwo, że nie będą one odpowiadać popytowi. Jeśli nie można ustalić cen produktów opierając się na popycie lub kosztach wytworzenia, można wtedy ustalać je opierając się na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego