Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatu do konstruowania takich przekazów, które minimalizując ilość niezbędnych ekspozycji, maksymalizują stopień koncentracji uwagi odbiorcy na komunikacie oraz zwiększają jakość jego odbioru i interpretacji.
W literaturze psychologicznej brak jest jednoznacznej definicji procesu uwagi. Znaczna rozpiętość charakteryzuje też teorie wyjaśniające jego mechanizmy. Istnieje jednak zgodność co do związków procesu uwagi z selekcją informacji, formami ich kodowania, jakością ich przetwarzania oraz związków uwagi z zachowaniem świadomym lub formami zachowań automatycznych. Do opisu percepcji opisu komunikatu reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi:
1, teorie filtru;
2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych;
3, teorie cechowo-integracyjne.
W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie
komunikatu do konstruowania takich przekazów, które minimalizując ilość niezbędnych ekspozycji, maksymalizują stopień koncentracji uwagi odbiorcy na komunikacie oraz zwiększają jakość jego odbioru i interpretacji. <br>W literaturze psychologicznej brak jest jednoznacznej definicji procesu uwagi. Znaczna rozpiętość charakteryzuje też teorie wyjaśniające jego mechanizmy. Istnieje jednak zgodność co do związków procesu uwagi z selekcją informacji, formami ich kodowania, jakością ich przetwarzania oraz związków uwagi z zachowaniem świadomym lub formami zachowań automatycznych. Do opisu percepcji opisu komunikatu reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi: <br>1, teorie filtru; <br>2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych; <br>3, teorie cechowo-integracyjne. <br>W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego