Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uwagi w percepcji wzrokowej.
WYBRANE KONCEPCJE PROCESU ZAANGAŻOWANIA
Pojęcie zaangażowania odnosi się do intensywności, jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich

ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W
uwagi w percepcji wzrokowej. <br>WYBRANE KONCEPCJE PROCESU ZAANGAŻOWANIA <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do intensywności, jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich <br>&lt;page nr=58&gt;<br>ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego