Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór komunikatu

w powyższej sytuacji determinuje przetwarzanie świadome i kontrolowane. Przebiega ono na świadomym poziomie, a kierunek nadają mu procesy analizy i wnioskowania, zaś proces selekcji informacji dotyczy elementów treści przetwarzanego przekazu. Czynności psychiczne nie związane z odbieraną i interpretowaną wiadomością ulegają wyhamowaniu.
Wraz ze wzrostem zaangażowania odbiorcy, sposób przetwarzania informacji modyfikowany przez procesy uwagi zmienia się z poziomu automatycznego na kontrolowany. Teoretyczne ujęcie procesów automatycznych jako procesów nie angażujących uwagi, a także procesów kontrolowanych będących
uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór komunikatu<br>&lt;page nr=125&gt; <br>w powyższej sytuacji determinuje przetwarzanie świadome i kontrolowane. Przebiega ono na świadomym poziomie, a kierunek nadają mu procesy analizy i wnioskowania, zaś proces selekcji informacji dotyczy elementów treści przetwarzanego przekazu. Czynności psychiczne nie związane z odbieraną i interpretowaną wiadomością ulegają wyhamowaniu. <br>Wraz ze wzrostem zaangażowania odbiorcy, sposób przetwarzania informacji modyfikowany przez procesy uwagi zmienia się z poziomu automatycznego na kontrolowany. Teoretyczne ujęcie procesów automatycznych jako procesów nie angażujących uwagi, a także procesów kontrolowanych będących
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego