Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter silnie selektywny, wybiórczy oraz zorganizowany. Informacje charakteryzują się różną dostępnością, związaną z identyfikacją kategorii percepcyjnych. Najszybciej identyfikowane są informacje wysoce prawdopodobne oraz motywacyjnie związane z uprzednimi doświadczeniami. Percepcja ma charakter elastyczny. Jest uwarunkowana kontekstowo oraz określona regułami grupowania wiadomości, związanych ze zdolnością przewidywania oraz selekcji zbyt dużej ilości informacji.
Percepcja nie ma charakteru mechanicznego i wiąże się z wychodzeniem poza informacje, docierające w sposób bezpośredni. Wychodzenie poza dane zmysłowe możliwe jest dzięki posługiwaniu się cechami informacji jako regułami wnioskowania. Proces wnioskowania pozwala na kategoryzowanie cech obiektów oraz zaliczanie ich do określonych klas. Kategorie i pojęcia
procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter silnie selektywny, wybiórczy oraz zorganizowany. Informacje charakteryzują się różną dostępnością, związaną z identyfikacją kategorii percepcyjnych. Najszybciej identyfikowane są informacje wysoce prawdopodobne oraz motywacyjnie związane z uprzednimi doświadczeniami. Percepcja ma charakter elastyczny. Jest uwarunkowana kontekstowo oraz określona regułami grupowania wiadomości, związanych ze zdolnością przewidywania oraz selekcji zbyt dużej ilości informacji. <br>Percepcja nie ma charakteru mechanicznego i wiąże się z wychodzeniem poza informacje, docierające w sposób bezpośredni. Wychodzenie poza dane zmysłowe możliwe jest dzięki posługiwaniu się cechami informacji jako regułami wnioskowania. Proces wnioskowania pozwala na kategoryzowanie cech obiektów oraz zaliczanie ich do określonych klas. Kategorie i pojęcia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego