Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
świadomość odbiorcy. Przekazy stają się więc łatwo rozpoznawalne nawet przy niskiej koncentracji uwagi. Tworzone zostaje również wrażenie ciągłości między kolejnymi komunikatami. Dzięki czytelnemu dla odbiorcy związkowi poszczególnych elementów tworzących daną kampanię reklamową, staje się ona mniej podatna na zakłócenia odbioru docierających informacji. W niektórych przypadkach zachowywane są także kluczowe cechy semantyczne, charakteryzujące się przyjmowaniem w kampanii niezmiennych dominant werbalnej części wiadomości. W uzasadnionych przypadkach stałą reklamową wyznacza także ładunek emocjonalny kodowany w przekazie. Dominacja niesemantycznych cech informacji definiujących stałą reklamową, kodowanych w wiadomości reklamowej oraz silne ograniczenie zakresu ich zmienności, umożliwia indywidualizację argumentacji kodowanej semantycznie, bez narażenia się na ryzyko niespójności
świadomość odbiorcy. Przekazy stają się więc łatwo rozpoznawalne nawet przy niskiej koncentracji uwagi. Tworzone zostaje również wrażenie ciągłości między kolejnymi komunikatami. Dzięki czytelnemu dla odbiorcy związkowi poszczególnych elementów tworzących daną kampanię reklamową, staje się ona mniej podatna na zakłócenia odbioru docierających informacji. W niektórych przypadkach zachowywane są także kluczowe cechy semantyczne, charakteryzujące się przyjmowaniem w kampanii niezmiennych dominant werbalnej części wiadomości. W uzasadnionych przypadkach stałą reklamową wyznacza także ładunek emocjonalny kodowany w przekazie. Dominacja niesemantycznych cech informacji definiujących stałą reklamową, kodowanych w wiadomości reklamowej oraz silne ograniczenie zakresu ich zmienności, umożliwia indywidualizację argumentacji kodowanej semantycznie, bez narażenia się na ryzyko niespójności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego