Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na poziomie semantycznym "Bosman" to kampania niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów.
Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona
etykietę butelki piwa. Etykieta bezalkoholowego gatunku piwa "Bosman" jest różna od etykiet używanych w tym czasie przez producenta dla oznaczania klasycznych gatunków. Zabieg ten pozwala zachować ironię całej wiadomości w odniesieniu do problemów "bezalkoholowości" oraz przedstawiać produkt oznaczany jako bezalkoholowy przy wnikliwej percepcji plakatu. Oprócz niebanalnej konstrukcji wiadomości na poziomie semantycznym "Bosman" to kampania niebywale spójna i mająca przy tym strukturę gwarantującą efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów. <br>Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego