o marności rzeczy doczesnych, nieistotne kłótnie rodziców nabierają głębszych znaczeń. Świetny, zbyt mało doceniony spektakl z pięknymi rolami Jerzego Golińskiego, Iwony Bielskiej.<br>Siła kreatywna wspomnienia w "Powrocie", prowokacja intelektualna "Kosmosu", głód niespełnienia, wrażliwości i harmonii w inscenizacji Hamsuna - oto tematy teatru introwertycznego Pawła Miśkiewicza "obrobione" w kończącym się z wolna sezonie. W sezonie, który młody krakowski twórca winien zaliczyć do bardzo udanych. Wypadnie i w nadchodzących latach nie spuszczać go z oka.</><br><br><div type="art"><br><tit>Kamerą w twarz</><br><br><au>ZDZISŁAW PIETRASIK</><br><br><tit>Cannes 2000: Świat w bliskich planach</><br><br>Kamera zagląda w twarz bohaterom, pokazując z bliska oczy, usta, zmarszczki. To niby nic nowego, ale odniosłem wrażenie