Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.
Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.
Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu
komunikowania się poszczególnych osób i firm. Respondentami badań byli przedstawiciele zarządów różnych przedsiębiorstw i agencji public relations. Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.<br>Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.<br>Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego