Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
a także nastawienia odbiorcy wobec wiadomości. W konsekwencji utożsamianie osiągnięcia zakładanego celu komunikacyjnego wyłącznie z przyczynami motywacyjnymi powoduje pomijanie czynników istotnych dla odbioru komnikatów reklamowych w naturalnych sytuacjach.
Efekt, jaki wywołuje skuteczna kampania reklamowa nie jest wynikiem wpływu struktury pojedynczego przekazu lub rezultatem częstotliwości dotarcia do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego
a także nastawienia odbiorcy wobec wiadomości. W konsekwencji utożsamianie osiągnięcia zakładanego celu komunikacyjnego wyłącznie z przyczynami motywacyjnymi powoduje pomijanie czynników istotnych dla odbioru komnikatów reklamowych w naturalnych sytuacjach. <br>Efekt, jaki wywołuje skuteczna kampania reklamowa nie jest wynikiem wpływu struktury pojedynczego przekazu lub rezultatem częstotliwości dotarcia do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego