Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie
Nr: 19/5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
oraz VAT w wysokości 17 proc., tak jak za olej opałowy. W rzeczywistości Trans Petrol sprowadziła olej napędowy obłożony 20-proc. stawką celną i 22-proc. opłatą VAT-owską, nie mówiąc już o 440 zł akcyzy za każdą tonę.
Z dokumentów Urzędu Ochrony Państwa wynika, że na operacjach obu firm skarb państwa stracił blisko 8 milionów złotych.
Informacje uzyskane nieoficjalnie w Głównym Urzędzie Ceł wskazują, iż równie powszechne, jak import oleju napędowego jako opałowego, jest działanie wprost przeciwne, czyli sprowadzanie oleju opałowego i sprzedawanie go jako napędowego.
W tym przypadku traci nie tylko skarb państwa, ale też kierowcy. Eksperci zwracają uwagę na
oraz VAT w wysokości 17 proc., tak jak za olej opałowy. W rzeczywistości Trans Petrol sprowadziła olej napędowy obłożony 20-proc. stawką celną i 22-proc. opłatą VAT-owską, nie mówiąc już o 440 zł akcyzy za każdą tonę.<br>Z dokumentów Urzędu Ochrony Państwa wynika, że na operacjach obu firm skarb państwa stracił blisko 8 milionów złotych.<br>Informacje uzyskane nieoficjalnie w Głównym Urzędzie Ceł wskazują, iż równie powszechne, jak import oleju napędowego jako opałowego, jest działanie wprost przeciwne, czyli sprowadzanie oleju opałowego i sprzedawanie go jako napędowego.<br>W tym przypadku traci nie tylko skarb państwa, ale też kierowcy. Eksperci zwracają uwagę na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego