Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.

Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż



Rozpylacz pieniędzy

Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto
Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozpylacz pieniędzy&lt;/&gt;<br><br>Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego