Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu użyteczności. Kompleks ten dzieli się na cztery grupy nazywane skrótowo: produkt, miejsce, cena i promocja (product, price, place, promotion). Połączenie angielskich nazw tych grup stworzyło określenie marketing-mix, znane pod nazwą formuły 4 x P. Marketing- -mix jest więc kombinacją czterech powyższych grup zmiennych, kontrolowanych przez przedsiębiorstwo w trakcie jego działalności zmierzającej do realizacji wybranych celów strategicznych. Kombinację tę tworzą
kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu użyteczności. Kompleks ten dzieli się na cztery grupy nazywane skrótowo: produkt, miejsce, cena i promocja (product, price, place, promotion). Połączenie angielskich nazw tych grup stworzyło określenie marketing-mix, znane pod nazwą formuły 4 x P. Marketing- -mix jest więc kombinacją czterech powyższych grup zmiennych, kontrolowanych przez przedsiębiorstwo w trakcie jego działalności zmierzającej do realizacji wybranych celów strategicznych. Kombinację tę tworzą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego