Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
interpretowania wiadomości;
- oceny globalnego stanu emocjonalnego odbiorcy wiadomości, modyfikującego przebieg komunikacji;
- stan, który wiąże się z określeniem niezbędnych informacji istotnych dla problemu, a więc znoszący początkowy konflikt informacyjny, podlega ocenie zarówno ze strony odbiorcy jak i nadawcy.

Jeśli ocena nie jest korzystna - cykl komunikacyjny powtarza się, aż do osiągnięcia zadowalającego skutku lub rezygnuje się z kontaktu. Ocena jest pozytywna, jeśli dowiadujemy się tego, czego oczekujemy, w stopniu, który skłonni jesteśmy uznać za wyczerpujący. Istotne jest także to, czy efekty komunikacji możemy uznać za korzystne, użyteczne i zgodne z naszymi normami moralnymi. Wreszcie - ocena zależy także od dyspozycji osób, biorących udział w
interpretowania wiadomości; <br>- oceny globalnego stanu emocjonalnego odbiorcy wiadomości, modyfikującego przebieg komunikacji; <br>- stan, który wiąże się z określeniem niezbędnych informacji istotnych dla problemu, a więc znoszący początkowy konflikt informacyjny, podlega ocenie zarówno ze strony odbiorcy jak i nadawcy.<br>&lt;page nr=27&gt;<br>Jeśli ocena nie jest korzystna - cykl komunikacyjny powtarza się, aż do osiągnięcia zadowalającego skutku lub rezygnuje się z kontaktu. Ocena jest pozytywna, jeśli dowiadujemy się tego, czego oczekujemy, w stopniu, który skłonni jesteśmy uznać za wyczerpujący. Istotne jest także to, czy efekty komunikacji możemy uznać za korzystne, użyteczne i zgodne z naszymi normami moralnymi. Wreszcie - ocena zależy także od dyspozycji osób, biorących udział w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego